taj5
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
|
Wysłany: Nie 14:38, 13 Mar 2011 Temat postu: Prośba o pomoc |
|
|
Witam wszystkich po dłuższej przewie, mój silnik w końcu ruszył .
Dokonałem małych zmian, mianowicie
1 cylinder gipsowy zastąpiłem tekstolitowym
2 wydłużyłem mały tłok w celu lepszego prowadzenia w cylindrze
Lecz główną usterką był brak szczelności, nie sądziłem z w tym silniku jest ona tak istotna i że występuje takie ciśnienie .
Bartek miałeś rację gdy mi pisałeś abym go dobrze uszczelnił Dzięki
Teraz zostało mi jeszcze dopracować mój silnik, bo jak na razie potrzebuje dość wysokiej temp.
aby rozpoczął prace .
Bartek proszę cię o podpowieć na co zwrócić szczególną uwagę aby zwiększyć sprawność silnika .
Jaka jest optymalna przerwa między tłokiem wypornościowym a cylindrem, u minie jest około 0,5 mm . Gdy poruszam tłokiem wypornościowym czuć lekki opór powietrza, czy to nie stwarza nie potrzebych oporów ?? czy przerwa pomiędzy cylindrem a tłokiem nie musi byś trochę większa ??
Jak wielkie znaczenie ma waga koła zamachowego ?? Sądzę że przy moim silniku jest za lekkie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|