Autor |
Wiadomość |
semaj
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:04, 29 Lip 2010 Temat postu: strirling 3 tłoki? |
|
|
Cześć,
mam pytanie czy ten silnik stilringa ma 3 tłoki? jeśli tak to do czego jest trzeci ?
www_youtube_com/watch?v=7EIdcJkYXAQ&feature=related
pozdrawiam,
_ = .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tadek
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/8
|
Wysłany: Czw 16:31, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Witam!
Ten silnik jest 3 cylindrowy, bo jest dwustronnego działania.
Powietrze działa na 2 strony tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
semaj
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:02, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
czyli tak na prawdę to silnik jedno-suwowy ??? (z każdym taktem pracy tłoka (ciepłego) następuje praca) ?
na początku pomyślałem, że gdy tłok ciepły wykonuje suw pracy to jeden boczny tłok wygiąca z niego ciepło a później wyrzuca je na zewnątrz,
a drugi wpycha chłodniejsze powietrze otoczenia do tłoka ciepłego ale dla takiej kombinacji chyba by były potrzebne zawory.
a jeżeli jest tak jak mówisz to świetne rozwiązanie, bo zwiększa kulturę pracy i moc.
ale w rozwiązaniu megatrwałym nie miało by zastosowania, bo nie ma możliwości smarowania łożyskowania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/8
|
|
Powrót do góry |
|
|
|